Elisan myyjät soittavat minulle toistuvasti, yrittävät saada vaihtamaan ikuisuuksia vanhan liittymäni. Kun mainitsen minimaalisen pienet puhelinlaskuni, he viimeiseksi vetoavat firman parempaan asiakaspalveluun.

Pah. Olen jonottanut jo kymmenen minuuttia, kuunnellut raivostumiseen asti keskinkertaista musiikkia ja yrittänyt hillitä itseäni, jotta en Miellyttävän Miesäänen luvatessa aivan pian palvelua karjuisi "Tänne sitä palvelua ja heti!". Töin tuskin olen pidättäytynyt heittämästä muutenkin kaltoin kohdeltua kapinettani seinään, kun samainen miesääni muistuttaa, että he palvelevat minua "myös Internetissä, osoitteessa..." Enhän minä edes soittaisi, jos voisin hoitaa asiani kätevästi netissä.

Sama kappale alkaa neljännen kerran uudelleen. Seuraavaksi kirjoitan kitkerän asiakaspalautteen.

Saan jonkinlaista tyydytystä siitä tiedosta, että puhelun tarkoitus on irtisanoa laajakaistaliittymä. Hähäh, siitä saatte, lähden, enkä aio milloinkaan palata - ellette tarjoa ällistyttävän edullisia etuja!

- - -
Vastasivathan ne.

Paljon Miellyttävämpi Miesääni kohotti Elisan pisteitä noin sataviisikymmentä prosenttia. Jaksoi jopa ottaa huumorilla kaiken ruikutuksen, jonka vuodatin puhelun päätteeksi. Haukuin jopa sen musiikin. Toivotti lopuksi hyvää illanjatkoa, minäkin hänelle. :D